loading...
سعید دانلود
سعید بازدید : 72 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)
دوریت زمستانی دیگر است ، کمتر از من دور شو ، باز سرما خورده ام

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * *

با یاد تو این ستاره ها رنگی بود / این دفتر خاطرات من سنگی بود

از درس کلاس عاشقی سهمم باز / یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود

 * * * * * * * * * * * * * * * * *

در هجوم لحظه های پوچ جدایی ، سکوت تنها یادگار با تو بودن است

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * *

معلمم به خط فاصله می گفت خط تیره، خوب می دانست فاصله ها چه به روزگار آدمها می آورد!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * *

ما پیغام دوست داشتنمان را با دود به هم میرسانیم
نمیدانم آنسو برای تو تکه چوبی هست؟
من که این سو
جنگلی را به آتش کشیده ام!

* * * * * * * * * * * * * * * * *

سرم را شاید بتوانند دیگران گرم کنند
اما وقتى تو نیستى
هیچکس نیست دلم را گرم کند!

* * * * * * * * * * * * * * * * *

تمام عمر مرا مهر آشنایی برد / تمام عشق مرا داغ بی وفایی برد
گذشت عمر و نیامد نگار و من مردم / بگوش او برسانید از جدایی مرد

 * * * * * * * * * * * * * * * * *

فراق و دوریت دیوانه ام کرد / چو مجنون راهی ویرانه ام کرد
چنان داغی به دل ماند از جدایی / که با هر آشنا بیگانه ام کرد

* * * * * * * * * * * * * * * * *

دمی فکر رهایی را نکردم / خیال آشنایی را نکردم
جدایی را گمان کردم ولیکن / گمان این جدایی را نکردم

* * * * * * * * * * * * * * * * *

تا نباشد جدایی ها کس نداند قدر یاران ، کویر خشک می داند بهای قطره ی باران

* * * * * * * * * * * * * * * * *

به لب های تو می سازم کلامی / سرود آشنایی یا سلامی
ندارم جز غم عشق تو در سر / ولی افسوس که از من جدایی

* * * * * * * * * * * * * * * * *

می نویسم خاطرات با اشک و آه / در شبی تاریک و غمگین و سیاه
می نویسم خاطرات از روی درد/ تا بدانی دوریت با من چه کرد

* * * * * * * * * * * * * * * * *

ﻣــﻦ ﺍگــر مـی خـﻨـﺪﻡ ﺗـﻨـﻬﺎ ﺑـﻪ ﺍﺟـﺒـﺎﺭ ﻋـﻜـــﺎﺱ ﺍﺳــﺖ ﻭگـرﻧﻪ بی تو…
مــن ﻛـﺠـﺎ؟ خــنــدﻩ ﻛـــﺠــﺎ؟

 
 
 
**
 
 
گر لبی خنده زند یاد شماییم/روز و شب در عطش لطف خداییم

 

ما که در یاد همیم از چه جداییم/کی شود بار دگر پیش هم آییم؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دو چشمت طرحی از باغ بهشته, جدا از تو برام دنیاچه زشته

 تو آنجا بی منو من بی تو اینجا, چه باید کرد کار سرنوشته.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

حلالم کن اگر دوری اگر دورم ، اگر با گریه می خندم حلالم کن که مجبورم
نگو عادت کنم بی تو که می دونی نمی تونم ، که می دونی نفسهامو به دیدار تو مدیونم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

غصــه نخــور ؛ كنــار آمـده ام بـا نبـودنت . . . خیلـی كه دلـم بگیـرد ، گریـه میكنـم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

راه می افتم بی هدف مقصد راهو نمیدونم / کاش میشد آروم بگیرم ولی افسوس نمیتونم
نه یه قاصدک تو جاده که بشه همسفر من / من یه قصه ام که جدایی شده فصل آخر من

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
میرم و گم میشم آخر / تو غروب دشت غربت
نمیتونم که بمونم / توی شهر بی محبت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دل من همی داد گفتی گواهی / که باشد مرا روزی از تو جدایی
جدایی گمان برده بودم و لیکن / نه چندان که یکسو نهی آشنایی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

طول این فاصله ها دستم هست / من  جدا  و تو جدا دستم هست
عاشقم   باش   ولی   دورادور / دو  قدم  فاصله  را دستم هست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چه كنم چرخ فلك كرده مرا از توجدا / به كدام شاخه نشینم كه دهد بوی تورا

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

منو ببخش که درخشیدی و من چشمامو بستم
منو بخشیدی و من چشمامو بستم
تو به پای من نشستی و جدا از تو نشستم
که نیاوردی به روم هر جا دلت رو می شکستم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دگر در قلب تو جایی ندارم / برای   آمدن   پایی   ندارم
تو  تنها  آرزویم  را گرفتی / دگر   از  تو  تمنایی  ندارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از دوریت چه دارم غیر از دلی شکسته ، چشمی همیشه ابری ، پایی همیشه بسته.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با اشکی که از دوریت بر چهره دارم / تو را تا صبح محشر دوست دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیوند عشق حقیقی ، حتی با مرگ هم گسیخته نمیشود چه برسد با دوری !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گرچه از فاصله ی ماه ز من دورتری / ولی انگاه همین جا و همین دور و بری
ماه می تابد و انگار تویی می خندی / باد می آید و انگار تویی می گذری .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میدونم که دلت مثل آیینه صافه / این فاصله هاست که بی انصافه .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آه ، تنهایی ما غمگین است / درد دوری به دلم سنگین است
یاد ایام گذشته به دلم / زنده بادا که چقدر رنگین است .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مهربانم ای خوب یاد قلبت باشد یک نفر هست که اینجا بین آدمهایی که سرد و غریبند ، تک و تنها به تو می اندیشد و کمی دلش از دوری تو دلگیر است .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

منتظر دیدار تو هستم، سهل است بگویم که گرفتار تو هستم، من در پی این حادثه غمخوار تو هستم، هر چند که دور از منی و من ز تو دورم، بر جان تو سوگند که دوستدار تو هستم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

غصــه نخــور ؛ كنــار آمـده ام بـا نبـودنت . . . خیلـی كه دلـم بگیـرد ، گریـه میكنـم !  
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دل من همی داد گفتی گواهی / که باشد مرا روزی از تو جداییجدایی گمان برده بودم و لیکن/ نه چندان که یکسو نهی آشنایی
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ما شمع غمیم شعله نداریم ، آواز تنیم خانه نداریم  باور به خدا کن که همیشه جز دوری تو غصه نداریم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
حلالم کن اگر دوری اگر دورم ، اگر با گریه می خندم
حلالم کن که مجبورم  نگو عادت کنم بی تو که می دونی نمی تونم
که می دونی نفسهامو به دیدار تو مدیونم
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
گر لبی خنده زند یاد شماییم/روز و شب در عطش لطف خداییم
ما که در یاد همیم از چه جداییم/کی شود بار دگر پیش هم آییم؟
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
ابر می بارد و من می شوم از یار جدا / چون كنم دل به چنین روز ز دلدار جدا
ابر و باران و من و یار ستاده به وداع / من جدا گریه كنان، ابر جدا، یار جدا

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
راه می افتم بی هدف مقصد راهو نمیدونم / کاش میشد آروم بگیرم ولی افسوس نمیتونم
نه یه قاصدک تو جاده که بشه همسفر من / من یه قصه ام که جدایی شده فصل آخر من
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
 میرم و گم میشم آخر تو غروب دشت غربت / نمیتونم که بمونم توی شهر بی محبت
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
طول این فاصله ها دستم هست من  جدا  و تو جدا دستم هست
عاشقم باش ولی دورادور دو  قدم  فاصله  را دستم هست
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
چه كنم چرخ فلك كرده مرا از توجدا / به كدام شاخه نشینم كه دهد بوی تورا
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
منو ببخش که درخشیدی و من چشمامو بستم / منو بخشیدی و من چشمامو بستم
تو به پای من نشستی و جدا از تو نشستم / که نیاوردی به روم هر جا دلت رو می شکستم
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
دگر در قلب تو جایی ندارم برای   آمدن   پایی   ندارم
تو  تنها  آرزویم  را گرفتی  دگر   از  تو  تمنایی  ندارم
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
از دوریت چه دارم غیر از دلی شکسته ، چشمی همیشه ابری ، پایی همیشه بسته.
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش به جای جدایی مردن بود ، چون مردن یک لحظه است و جدایی ذره ذره مردن

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 165
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 188
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 192
  • بازدید ماه : 536
  • بازدید سال : 1,419
  • بازدید کلی : 31,836