loading...
سعید دانلود
سعید بازدید : 28 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

نفس ، شاید دلیلی باشد برای زندگی

اما بی شک “تو” بهانه ی آنی . . .

.

.

اینقدر اتاقم کوچیکه که وقتی خودم تو اتاق باشم دیگه جایی برای تو نیست !

فقط میتونی بیای تو آغوشم

.

.

نمی خواستم نبودنت

از شمارش انگشتانم بیشتر شود

اما این روزها

کاری از دستانم بر نمی آید…!

.

.

عادت دارم

هر روز

جایِ انگشــتانم را از روی شیشـه یِ مانیتور پاک کنم

آخـر

نوازش کردن عکـــــس هایت

عادت من است…

.

.

آغوشت جنگ ويتنام است

هر كس كه رفت يا بر نگشت

ويـــــــــا ديـــــــــوانــــــــه بــــــــرگشت. . .

.

.

غم دنیاست ، وقتی عشقت دور از اینجاست ، وقتی دل بی رمق و خسته و تنهاست
غم دنیاست ، دل آدم بشه حساس ، وقتی عشقت تو دلش نباشه احساس . . .

.

.

توضیح نمی خواهد !
تمام خواهش من یک جمله کوتاه است :
دلی که به تو سپرده ام ، به غم مسپار . . .

.

.

هـــر گــــاه بـه تــو فـــکـر مـــیــکـنم …
حـــواســم از هــمه چــیز پــرت مــیشود …
و مـــن چـه روز هـای بــیهوده ای را ســپری مــیـکنم …
بـا بــیسـت و چـهار سـاعـت حـواس پـرتی!!!

.

.

قیامتی ست…!

از لحظه ای که صدای

زنگ تلفن بلند می شود…

از جا می پرم…!

تا لحظه ای که…

مثل همیشه…

تو نیستی …!!

.

.

آرزو کن با من

که اگر خواست زمستان برود

گرمی دست تو اما باشد

آرزو کن با من

“ما” ی ما ” من” نشود

سایه ات از سر تنهایی من کم نشود

.

.

کــــــــاش گاهی زنـــــــــدگی

[◄◄ ] [ ◄] [■] [►] [ ►►]

داشت . . . !

کاش!

.

.

دلم از با تو بودن برایم عادتی ساخت که هرگز بی تو بودن را باور ندارم.

.

.

خالی نمی شوم از بغض

در این روزهایی که پر است از

تــــــــــــــــــــــو…

دنیا را نمی خواهم وقتی سهمِ من از آن، حتی اغوش تــــــو نیست…

.

.

کــاش تــوی ایــن جــاده یه تابلــو نصــب میکــردن

واســه دلخــوشــیم…!!

“” تــــــــو “”

دو کیــــلومــــتر…!

.

.

پر از توام

به تهیدستی ام نگاه نکن

نگو هیچ نداری، ببین…

تو را دارم

.

.

تو مرا فریاد کن ای هم نفس  / این منم آواره ی فریاد تو

این فضا با بوی تو آغشته است  / آسمانم پر شده از یاد تو  . . .

.

.

شنیدن نامم ، آن هم از لبان تو

طعم نوبرانه های این روزهای بهار را دارد…

یک بار دیگر

صدایم کن

به نام کوچک…

.

.

از ساختار دنیا چیزی نمیدانم

ولی من هم دوست داشتم دنیای کسی باشم.

.

.

لبریز از عشقم ، خالی از هر نیازی ، به سوی آنچه که آرزویش را دارم 

به سوی تو می آیم که تنها آرزوی منی !

.

.

برای تو که مهم باشم . . .
مهم نیست برای دیگران مهم باشم یا نباشم . . . !

.

.

به هرکه می گویم “ تو ” به خودش می گیرد
چه ساده اند اینها ! نمیدانند هیچکس برای من “ تو ” نمیشود . . .

 

 
.
.

دوست دارم تا ابد یادت کنم

با صدایی خسته فریادت کنم

دوست دارم با تو باشم هر زمان

گر تو باشی،من نبارم بی امان

.

.

اغــــوش گرمم بـاش بگـذار فراموش کنم لــحــظـه هــایی

کــه در سـرمــای بـــیــکـسـی لرزیـــدم …

.

.

کی گفته از عشق تو دست میکشم؟

دارم با خیالت نفس میکشم

چه حس عجیبی،چه آرامشی

می دونم تو هم با خیالم

نفس میکشی!

.

.

بیادتم …حتی اگه قرار باشد شبی بی چراغ

درحسرت یافتنت تمام دنیا را قدم بزنم

.

.

قایقت می شوم

بادبانم باش

بگذار هرچه حرف پشت مان می زنند مردم

باد هوا شود

دورترمان کند !

.

.

دلم لک میزنه واست زمانی که ازم دوری

ولی در خاطرم هستی دیگه اینجاشو مجبوری . . . !

.

.
عشق تو در قلب من هدییه جاودانس….

برای زنده موندن قشنگترین بهانس….

دوست داشتن تو مثل عطر خوشه بهاره….

با تو نفس کشیدن پایان انتظاره….

.

.

هواشناسی هم گیج شده

از بس با هر شرایطی دلم هوایت را می کند

هوای بوسیدنت ، هوای آغوشت ، هوای خنده هایت …

هوای درد دارد !

.

.

برای با تــــــــــو بودن،

نه مهلت می خواهم…

و نه بهانه ای…

بودنت نیـــــاز مــــــن است…

.

.

تاریخ را کنار بگذار !

جغرافیا مهم تر است !

تــــــــــو کجایی ؟!

.
.

چه فرقی می کند

کجای دریای چشم هایت گم شده باشم ؟!

من به زودی

ساحل ارام قلبت را خواهم یافت !!!

 

.

.

 

آنقـدر نفس میکشم

تا تمـام شـود

همه آن هوایـی که سراغ تو را میگیـرد … !

 

.

.

 

خـــوابهـایـم گاهـی… زیباتر از زندگی ام مـی شـونــد…
کـاش گـــــاهــی…
بــــــرای همیشه خـــواب مــی مــانــدم …!!

 

.

.

 

زیباست یادت ….

ببین اگر خودت بودی چه غوغایی می کردی!!

 

.

.

 

تا رسیدن قدمهایت به

حوالی خانه ی دلم

راهی نیست

من منتظر دیدن جای قدمهایت

هستم

زود تر قدمهای اخر را بردار

 

..

 

چیزی نیست

که مرا

سر شوق بیاورد

جز تو

که تو هم نیستی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 200
  • بازدید سال : 1,083
  • بازدید کلی : 31,500