loading...
سعید دانلود
سعید بازدید : 33 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

هوای مردن…
بیخ گوش من است…!
همان جایی که روزی…
رد نفس های تو بود….!

.

.

یکی بیاید دست این خاطره ها را بگیرد
ببرد گردش . . .
کلافه کرده اند مرا ،
بس که نق می زنند به جانم . . .
خسته شده ام از گذر خاطرات . . .

.

.

روزهایم گذشت اما روزگار از من نگذشت! ؟ ؟

اما من از روزها و روزگار گذشتم.بگذرید از من

.

.

وقتی به پایان “من و تو” اندیشیدی
باورت نبود که پایان من و تو فقط پایان “ما” نیست
آغاز دنیایی است بی “ما”
و دنیا بدون “ما ”
پر است از هزاران “من و تو” ی تنها!

.

.

ببیـــــــن
من هم
مثل خــــــیلی از عاشـــــق ها
از تو یـــــادگاری دارم
ولــــی
یــــادگـــاری من
با بقیه فــــرق دارد
یــــــادگــــــاری مــــن
از تو
ســــینه ای پر از درد اســـــت …

.

.

جایی در دلم برای کینه و نفرین نگذاشتم…

.

.

به دلم گفته ام:

با تمام شکستگی ات فراموش نکن این را که…

“روزی شادیش آرزویت بود”…

.

.

کاش بودی تا من نیز چیزی برای از دست دادن داشتم . . .
جای خالی تو داره همه دنیامو میگیره !

.

.

مستقیـم !؟

در بسـت !؟

مانده ام ..!!

در این شهر شلوغ و پرترافیک …

ديگه هیــچ کَس دلمو نمی بـَـره…

.

.

از آن روز که رفته ای

کارت شارژهاراانداختم دور سیگار میخرم

وباخیابان هاحرف میزنم !

همینطوری پیش برود،

گوشیم راهم بایدبفروشم؛ کفش بخرم

.

.

می روم …

چمدانم را نمی برم …

سنگین است روزهــایی که بی تو زندگی کرده ام !

.

.

فيلتـــر كرده اسـت…
دل را درد
باز نميشود لا مصـب!

.

.

بـی حــس شـده ام از درد !

از بغــض !

فقـط گـاهـی

خـط  اشـکـی …

مـیسـوزونـه صـورتــم رو…

 

.

.

.

از من خواست حلالش کنم !

همان کسی که با بی رحمی محبت هایم را حرام کرده بود !

.

.

لااقـل

بیـــا بـگو

که دیگـر به دیدنم نمـی آیی …

شـاید اَشکــی نشـسـت

گوشـهء چشم هایی که

به این ” در” خُشـک شده اند !

.

.

زندگی من که نقاشی شد . . .
نقاش ، یک مداد مشکی تنها داشت و همان کافی بود . . .

.

.

بـزرگ که میشــــوی….

غُصـه هایت زودتـر از خـودت،قـَد می کِشــند،

دَرد هـایت نــیز!

غــافل از آنکه لبخــندهـایت را،

در آلبــوم کـودکــی ات جــا گــُذاشتــی…..

.

.

لاف می زدم که فراموشت خواهم کرد !
کجایی که ببینی این روزها توبه ی من از گرگ ها هم مرگ تر است . . .

.

.

مدت هاست تنها چیزی که مرا یاد تو می اندازد ؛ طعنه های دیگران است !
شاید اگر این دیگران نبودند تو زودتر از اینها برایم مرده بودی . . .

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 161
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 509
  • بازدید سال : 1,392
  • بازدید کلی : 31,809